28 diciembre 2006

Amor y amistad en los cines de mala reputación


-A mis padres les han regalado Mediterráneo de Serrat, y yo me lo he comprado. Éste y el Batiscafo Katiuscas de Antònia Font como hits navideños. El "repeat" en la canción 2 de Batiscafo. Me gustarí­a ser un poco menos obsesiva; en fin...

-Me he comprado el últim libro de Lolita Bosch, que explica su propia historia amorosa en primera persona. Pura pose moderniqui, a saber, reseñado en Rock de Lux (que leo des de hace mil años, jiji). Pero Lolita y su historia me han llamado la atención, y ayer me lo compré. Es muy delgadito.

-Chillida dijo: "La mar quiso ser nube".

-Los regalos navideños merecen un punto y a parte. ¡Soy propietaria de una Holga! Sólo me queda un disparo de los 12 que tiene el carrete que venía con el kit de regalo. Y contando que 2 de los disparos los hice con la tapa del objetivo puesta. Fotos de medio formato con unas lentes de plástico. Un juguete de la suerte.

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Ueeeeeeeee!! Holas desde Galícia! Ja tocava un post..anda q jo tb m'he liat a deixar opinions en un blog d'un amic del jp (http://laimageninvertida.blogspot.com; si us plau que algú m'ajudi amb el tema del català i del feminisme!!!Necessito saber que no estic sola en estos temas...jeje)

Bé, ja m'ensenyaràs la teva supercàmeraconnombrepropio, jejeje, jo ni idea és clar..

Dels CDs..buf, el Serrat em posa nerviosa i Antònia Font..no m'acaben..Jo tinc peticions més clàssiques: Twilight Singers i Torres de Electricidad dels Manta Ray, a veure..

Apa,acabo ja, que em toca fer la maleta i intentar encabir-hi regals, chorizos y queso gallego curado.

Ens veiem a mitjans de gener pel sopar-sortir, no? On anem a ballar?

Molts petons!! Ah, please, saluda a la Clara de part meva q fa segles que no em comunico amb ella!
;-)

3:43 p. m.  
Blogger Pantomata said...

La meva Holga ja té una altra companya! (podriem fer un "chance" de rodets!) ...jugar com un nen amb una caixa fosca que captura instants... no la subestimes! la curiositat, l'atzar, el dit que prem el disparador, l'ull de plàstic, la llum de colors, la deliciosa imperfecció...

"En arte, todo se puede aprender y nada o casi nada se puede eseñar" E. Chillida.

8:55 p. m.  
Blogger Marta said...

Lu! Esos Twilight Singers! Els vaig veure al Primavera Club, acompanyats pel Mark Lanegan.
Ja em deixaràs els cd's, pq l'últim de Manta Ray en directe també sonava potent potent. Són boníssims en directe. Tu ja ho saps, ehhh?
Vaig a fer una visita al chico de la imagen invertida... A ver qué cuenta.

J: Demà vaig a buscar els primers fillets de la Holga. La pròxima vegada que ens veiem et passo un carret de 35 mm per fer un chance. xxoxx

2:04 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home